inte kunnat bloggat!

Hejhej :P

Har typ inte kunnat blogga så mycket i helgen. Igår gick det inte änns att blogga :( Men jag har iaf varit med sara i helgen o vi har haft kul. Igår va vi på eriksdalsbadet o badade. Det va bara massa turkar där.
Idag är det ju skola o jag har fett slapp dag. Vi börjar kl 9:20. Först livskunsap sen svenska sen idrott sen lunch o sisst bild. Vi slutar kavrt i 3.
nu har jag videosamtal med sööööta elli <3 haha, vi snackar killar...
Hinner nog inte blogga efter skolan har simhopp. Men kanske nåt i skolan.
O jag lovar, bild på luggen kommer...


Söööta elli o fula jag <3
Pöss Jossan <33
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0