hahahahahahahahaha!!

HAHA FAIL!! Jag ramlade ute på skolgården o när jag försöker ställa mig upp i rammlar jag igen! O inte nog med de, Några killar från nian ser allt o står o garvar! Det är FAIL FAIL FAIL!
O en sak till: När jag o elli gick hem från skolan. Vi stog neranför en backe o snackar o en man börjar gå ner för backen. Han halkar till o säger: HÄR VA DET HALT! Han fortsätter gå o halkar till igen med lite fina snurrar och säger: HÄR VAR DET OXÅ HALT! Han fortsätter ner för backen o när han e nästan nere ramlar han o säger: HÄR VA DET ÄNNU HALARE! Jag o elli står o skrattar skiiitmycke! Fail fail fail!!!!!
Snö är så roligt! Alla bara failar.

va bara tvungen att skriva de! Men idag har jag iaf varit i skolan. Vi slapp elevtiden som vi egentligen skulle gå på! Så vi slutade 3 istället för 4. Nice nice :P Snart ska jag åka o spela gitarr. o den här veckan har jag hunnit öva massor på läxan som tur är :) Men här kommer världens sötaste elli på väg hem efter skolan:

PÖss JOSSAN :P

?

Kommentarer
Postat av: Jeanette

HAHAAHAHA! vem var mannen??

fett FAIL :D Fin bild på elli förästen! :P

2010-11-24 @ 16:22:47
Postat av: Elinore

Hahaa kaan inte sluta skratta !!!!

2010-11-24 @ 16:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0