Globen och pepparkaksbak

Hejhej!
Har inte hunnit blogga på nån dag. Men i fredags var jag ju på stocholm horse show med Sara. Vi hade jättekul och jag köpte 2 spön.
Idag har jag bakat pepparkakaor hela dagen. Vi har traition att moster, mormor, mamma o jag bakar. Mormor gör deg och risgrynsgröt som vi äter till lunch. Jag e helt slut nu! Men efter allt bakande så tog jag o mamma ett skööönt bad i badkaret. Vi hade släckt med några tända ljus. Jättemysigt. :)
Imorgon ska jag till globen igen :P Då ska jag dit med Lousie o kolla på hästarna. Jag ska öven köpa ett till spö! Men det börjar kl alv 10 till 12 så e hemma på eftermiddagen. Då ska jag plugga :(
Nu ska jag mysa lite. Bilder från globen kommer senare nån gång. Pallar inte ladda in dom i datan nu.

Pöss o hej// Jossan <33
?

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hejsan svejsan josse!

Fett mysigt att baka pepparkakor o käkak gröt :D

Bakade du elr åt du upp all deg? hehe :P

Jag skulle oxå vilja bada! Ha de så trevligt i globen igen! <3

2010-11-28 @ 16:43:28
URL: http://allwaysplettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0