Det är jag som är jossan :P

Hejhej :P

Välkommen till min blogg! Det är jag som är Jossan eller igentligen Josefine såklart :P Jag här en tjej på 13 år som hade tänkt att skriva lite om mitt liv och sånt på bloggen. Ni får gärna komma med förslag vad jag ska skriva om. Jag ska försöka att ha mycket bilder. Jag har haft en blogg innan men la ner den då jag inte hade så mycket läsare o inga komentarer. Så snälla om ni läser detta, fortsött följa min blogg och komentera mycket :)

Älskar hästar <3
Kramar från Jossan du vet <3

?

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Heeej! gud va kul att du har skaffat en ny blogg!:D

Hoppas du får mer läsare nu, ett tips lägg ut mkt bilder på dig själv så jag får se ditt fina face :P

Love U <333

2010-11-16 @ 15:13:56
URL: http://allwaysplettan.blogg.se/
Postat av: Elinore

Kommer sååklart följa din blogg<3



älskar dig mera<3

2010-11-16 @ 15:24:45
Postat av: Ebba ! :) <33

Heeeej jag kommer såklart att läsa din blogg varenda dag <333 pöss på dig du + jag = sant och förevigt <333333333 älskar digggg <3333

2010-11-16 @ 20:55:02
URL: http://pofl.blogg.se/
Postat av: Rebecca

ÅÅÅÅ så söt! Längtar tillbaka<3

2010-11-17 @ 17:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0