va ett tag sen!

Nu va det de ett tag sen jag bloggade. Men jag har ett liv oxå :) Men i tisdags va jag ju i skolan o sen red jag :) Fick min älsklin Charlie då :) Det är nästan den ända häst jag ridit på den här terminen! <3
Igår va jag i skolan o sen hade jag gitarr. Det gick väll bra :)
Idag va jag i skolan o vi hade lite olika ämnen som So engelska o spanska. slutade 5 över 3 idag så kom hem för en stund sen o har inte hunnit göra så mycke. Ska inte göra nåt specielt idag förutom att plugga :(
Imorogn ska jag till skolan som vanligt o sen ska min familj o kanske Elli åka nån stans i stan o kolla på en pepparkakshus utställning. :P Men nu måste jag plugga :(

Pöss Jossan
?

Kommentarer
Postat av: Jeanette

HEJ josse! Ska ni kolla på pepperkaks hus elr?? fatta inte! Alla som läser denna blogg, kommentera och sen gå in på min blogg! :D

2010-12-09 @ 16:39:25
URL: http://allwaysplettan.blogg.se/
Postat av: jossan

Haha :P Trög?? Ja, vi ska kolla på pepparkakshus som fålk byggt. <33

2010-12-09 @ 16:42:47
URL: http://josssanduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0