Svaren!

Här kommer svaren:

1. jag har varit ihop med typ 10 st! Busigt :P
2. jag gillar nog sommar mest ;p eller vinter...

Oj, man mer inte så bra så skriver frågorna oxå :P
Chips elr godis? - godis :P
Natt elr dag? - dag
vara vaken elr sova? - vaken
puss elr kram - båda :)
favoritfärg? - ljusblå
favoritmat? - tacos
favoritvecko-dag? - fredagar o tisdagar :P
jag fyller år den 9 augusti
favoritfilm? - i taket lyser stjärnorna
Bästa vänner? - Typ dig elli o sara :P <3
älskar du mig? - haha, som kompis ja såklart :P <33
data elr tv? - data :D
Bästa bloggen? - Min såklart haha :P nej men alla jag läser gillar jag :) typ 20 stycken!
Aldrig mer splea gitarr elr sjunga allt jag vill säga? Skulle va sjukt jobbigt att sjunga allt eftesom att jag snackar rätt mycke... :P
Kissies.se elr micahs.se? - micahs.se helt klart!


1. Såklart :P <3
2. Jaaaaa, men ska dit i sommar :)
3. Nej inte nu :/
4. såklart :P <3
5. Jätte snäll o ruuulig :D
Älskar dig me <333

Haha, tack jeanette o ell o annai som frågade :P <333

Kan ju berätta lite om helgen oxå :P A, jag va ju först i stallet i lördags o kollade när lollo red. askul eftersom dom hade lekar :) Det ska jag oxå ha på tisdag :P Sen hem till sara o typ kollade på film, va ute i snööön o bara chilla! Sen sova där. Idag vaknade vi typ kl 10 o gick upp åt frulle o sen gick ut. o hjälp vad det hade snöat under natten! Vi åkte pulka o bara lekte asmycke! skitkul :) Sen kollade vi på en till film. O totalt såg vi 3 filmer under helgen :) typ 6 kom jag hem o har inte gjort så mycke. Typ ätit o chillat. Men ska inte skriva mer nu ska duscha o hjälpa mamma med nåt. Nifår ha det så bra så kommer bilder från helgen under låvet.

Pöss Jossan :P <33
?

Kommentarer
Postat av: Elinore

Skrev lite många frågor ahah<3:D

2010-12-21 @ 18:21:09
URL: http://byelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0