Nu har sara åkt

hejhej!

nu har sara just åkt. vi har haft jättekul. Idag har vi åkt ännu mer längdskidor :) O vet n hur långt? jo 1 mil! haha, stolt ;P Vi hade jättekul tillsammans. När vi kom hem köpte vi pizza. Sara ba: kan jag få en barnpizza tack? o pappa: nej! Jag tror du orkar en hel! haha :p o gissa vad, sara åt upp hela. haha :P Men sen efter det så har vi kollat på 2 o en halv film i min säng (misstolka inte nu elli) Vi kollade på balnd annat Nim och den hemliga ön. rekomenderas verkligen! Den e skitbra. nån som har sett den o tycker om den?? :p
Nu ska jag inte göra så mycke. E så himla trött bara. Kanske ska hoppa in i duschen. Ha det så bra allihoppa <33
Bjuder tyvärr inte på en bild på mig nu eftersom att jag ser ut som ett monster. Så ni får en gammal bild:

lilla älskling <33333
pöss Jossan
?

Kommentarer
Postat av: Elinore

Fett jobbigt ;P <3 kram <3

2010-12-27 @ 20:23:55
URL: http://byelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0