Min dag

Hejhej :P

Skrev ett inlägg förut idag med det förssvann tydligen :/ Skriver väll lite igen då:
Idag va jag hos tandläkaren i stan o fixade tanställningen. o jag ska bort i början av februari!!! Då har jag haft den i exakt 1 år o 1 dag :) haha :P Idag när jag kom hem typ vid halv ett åt jag lunch o sen kom söta lollo hit. O jag fick en julklapp av henne :) Tack lollo <33 Hon va här till typ halv 7 å då tog hon bussen hem. Ikväll har vi julpyntat hemma. satte upp massa tomtar o tog in granen. Vi ska klä den imorgon :) O tänk snart är det julafton :)
aa, ska snart gå o lägga mig tror jag. o elli om du ser detta så ring, smsa, chatta med mig! Måste snacka om viktiga grjor!
haha, anna du e rolig! Du kommenterar som anonym o sen skriver du vem det är ifrån :) <33

o bilder på mig:

jag vet att jag e fuuul :/
Pöss Jossan <33







?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0