Ligger i sängen o fryser!

Hejhej!
Nu va det några dagar sen jag bloggade. Men de e inte kul att blogga när ändå ingen läser. 
Men igår va jag i skolan som vanligt o efter skolan tog jag bussen direkt hem till ellen som jag inte har träfft på 1 år typ. Hon hade typ tjejmiddag o vi kollade på 2 filmer o flummade. Skitkul att träffa henne igen :)
Idag vaknade jag vid 9 o tog datan o chattade i sängen typ till 10. Då gick jag upp o åt frukost o sen kom louise o hennes pappa o hämtade mig så åkte vi till stallet. Jag kollade när hon red o dom hade hoppning. :P
Kom hem för nån timme sen o har typ ätit o lite annat. Nu ligger jag i sängen igen o fryser efter att ha varit i stallet. Men de e så mysigt att va i stallet på vintern när de snöar :P
Bloggar mer nån annan gång <3

Jag nu :P
Kramar från en frussen Jossan <3
?

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad såg nu på för film? Vilken GULLIG bild! :D

2010-12-04 @ 16:50:43
URL: http://allwaysplettan.blogg.se/
Postat av: Jossan

Vi såg ice age 3 o lucky luke :P Tack gullegris <33

2010-12-04 @ 16:56:27
URL: http://josssanduvet.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Varse gullegris! <333

2010-12-04 @ 17:00:06
URL: http://allwaysplettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0