Kom just hem!

Kom just hem. Har varit i forum o köpt en julklapp till mamma. Kom inte på nåt att köpa till dom andra i familjen :( Men i forum träffade jag anna o julle som va 100 år sen jag träffade :) Vi stog typ o snacka i 1 timme. Sen kom pappa o hämta mig o vi åkte till ica maxi o handlade. Vi köppte assss mycke o så fick vi avstämmning eller vad det nu heter :( Ikväll ska jag inte göra nåt spec tror jag. bara mysa med mamma o pappa :)
Minnen från i sommras med sötaste lollo: Dom funkade inte att ladda upp :( Ni får se dom en annan dag

Gillar bilden <3
?

Kommentarer
Postat av: Familiar friend XD

Kul att du bloggar Jossan! Vi hade så kul i somras, synd att dt nt gick o ladda upp bilder nu :( men, men, thats life :P Love you <33

2010-12-12 @ 18:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0