Julstädat!

hejhej :P

Nu har jag jullov!!!!!!!!!! fa va najs! haha :P Började kl 8 idag o slutade 9. Sen har jag varit hemma o julstädat med mamma. Vi har dammsugit o dammat överallt! Det är fint nu när det är klart :P
Iadg ska jag ju rida oxå :) Det är sista gången för den här terminen så vi ska ha lekar som jag sagt förut :P Hoppas jag går min lilla älskling Charlie <33 Vad ska jag mer säga?!
Jag sitter nu o har videosamtal med söta sara o vi kanske ska göra nåt imorgon. Men först ska jag till tandläkaren. bläääää :/ aja, bloggar mer när jag kommer på nåt att skriva om :P

Kram Jossan :P <333
?

Kommentarer
Postat av: zara

hhaha kul jag hatar att städa :)

2010-12-21 @ 14:07:36
Postat av: Elinore

Haha du har ju alltid Charlie <3 :D Men jag ska försöka kommentera mer på din blogg så får du göra de på min :) <3



älskarej <3 kram<3

2010-12-21 @ 18:14:20
URL: http://byelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0