Juldagen idag!

hejhej!

Igår va det julafton o jag o min familj hade det kul hos mormor o morfar. Vi åt god mat, spelade spel, snackade o öppnade massa julklappar :) Har inte hunnit ta kort på alla klapparna så ni får vänta med att veta vad jag fick :) haha :P Men snart (eller om mer än 1 timme) kommer mormor, morfar, moster o hennes man :) Då blir det julfirande här hemma med :P
Idag gick jag upp 9. Vet nt varför men kunde bara inte sova! Sen så va jag hemma o klockan halv 2 åkte jag henke mamma o mötte moster o morfar o så åkte vi alla ländskidor tillsammans :) nu har jag inte så mycke mer att säga
Men ha det så bra :)

pöss Jossan <33
?

Kommentarer
Postat av: Elinore

Vi måste åka längdskidor nån gång :) förvänta dig inte så mycket av mig :P vill inte åka i skogen ;)



kram

2010-12-25 @ 17:48:00
URL: http://byelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0