Jag o elli <33

Haha, nu sitter jag o elli o alla andra i klassen o har engelska. Vi har vikarie men ingen gör som han säger! Igår va jag på simhoppet o det va sissta gången för den här terminen. O kanske för resten av mitt liv. Har inte riktig om bestämt mig. Men efter simhoppet va det luciafirande i vattnet. Dom hade luciatåg i vattnet. o sen va det några jättebra som visade upp simhopp o sen tog dom på sig kläder o spelade cirkusmusik o "ramlade" i vattnet från tian o lite annat. bla. va det en som satt på en stol på tian o rammlade baklänges med stol o allt!
Idag ska elli med mig till stallet. Sen hem till mig o baka till skolan imorgon o sen ska hon sova hos mig :) Vi kommer ha så grymt kul! Men nu kanske man ska fortsätta jobba med engelskan.

jag o elli nu
pöss Jossan
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0