Gud vad jag har åkt runt idag!

Hejhej!

Idag gick jag upp halv 9 för att jag skulle vara i sickla 10. Jag, mamma, henke o pappa åkte dit eftersom att jag skulle ha ny jacka o henke en dator o täckbyxor. Jag hittade en jacka men den fanns inte i rätt storlek. O henke hittade ett par byxor men dom va för stora. Så han köpte en datar o så åkte vi till forum o kollade efter kläder. Fanns inte där så vi åkte tillbaka till sickla o köpte dom där byxorna. Sen hem o lämna datan o sen till mölnvik ör att se om dom hade den där jackan där. o vilken tur, den fanns :) Så allt detta tog ca 3 timmar! haha :P Men nu har vi det vi skulle iaf. Sen har jag bara varit hemma i typ 1 timme nu.
O idag ska jag rida :) Hoppas att vi har hoppning <3 O jag vill så klart ha charlie <33 :p
har inte så mycke mer att säga så ni får ha det så bra

// Kram Jossan :P
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0