FRÅGESTUND!!!

Hejhej :P

Idag är det lördag o det betyder att jag ska till stallet med lollo :) Det är sista gången på terminen så dom ska ha lekar. Efter jag har varit i stallet ska jag hem till sara. <33 Det va typ 100 år sen jag träffde henne. Vi kommer säkert hitta på nåt kul. Sen ska jag sova där oxå. Så tror inte att jag bloggar mer idag o kanske inte imorogn heller. aa, har inte så mycket mer att säga. Eller jo, eftersom att jag inte kommer blogga mer idag o inte imorgon så tänkte jag ha FRÅGESTUND! Ställ massor med frågor så svarar jag på dom imorgon kväll eller på måndag :) Fråga exakt vad ni vill!!!!



Jag som liten :P
Pöss o hej// Jossan

?

Kommentarer
Postat av: Elinore

Nu kommer massor av frågor!:) <3



Chips eller godis?

Natt eller dag?

Vara vaken eller sova?

Puss eller kram?

Favoritfärg/färger?

Favoritmat?

Favorit-veckodag?

När fyller du år? (har glömt ;) sry)

Favoritfilm?

Bästavänner (a)?

Älskar du mig?

Data eller Tv?

Bästa bloggen?

Aldrig mera få spela gitarr eller istället för att prata sjunger du allt du säger? (haha<3)

Kissies.se eller micahs.se?



Hoppas att de räkte hah<3 älskarej ;D <3

2010-12-18 @ 13:52:31
Postat av: Jeanette

Hejsan josse! Jag har två frågor :D

1. Hur många har du varit ihop me?

2. Vad gillar du mest sommar, vinter, höst elr vår?



Två lite random frågor :P

Vill oxå säga, gå in på min blogg :D

2010-12-18 @ 13:57:27
URL: http://allwaysplettan.blogg.se/
Postat av: Anna :D <3

Hej sötis här kmr frågor :D <3

1. Gillar du mig?

2. saknar du rocklösa?

3. gillar du nån (mer än kompis)?

4.vill du träffas igen?

5. Tkr du att jag är rolig, snäll?

Älskar dig gmn Saknar dig <333

2010-12-19 @ 20:08:17
URL: http://heestebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0