Charlie. Charlie, Charlie!

Hejhej :P

Det ända som snurrar i mitt huvud nu är att jag älskar lilla Charlie! <333 Asså shiit va glad jag blir av dig! Du är precis som en häst ska va! :) Asså jag har önskat mig honom i julklapp till o med! Såklart vet jag att jag inte kommer få köpa honom men man kan ju alltid hoppas. O iblan tror jag att mamma redan köpt honom! Det är väll bara inbildning eftersom att jag älskar honom :P <3333 Skulle kunna skriva hur mycket som hellst om denna underbara häst. Men alla som läser min blogg kanske inte e så intreserade :P
aja, Jag kom iaf just hem från stallet. Vi hade asroliga lekar o såklart hade jag charlie :P
har inte så mycke mer att säga. Ni får ha det så gött o i fortsättningen om jag skriver om Charlie så vet alla att det är en häst o ingen människa!

ÄLSKAR DIG!!!!! <333333333333333333333333333
Pöss jossan <3
?

Kommentarer
Postat av: filippa

håller med! den bästa hästen!:)

2010-12-23 @ 13:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0