äntligen klar!

Hejhej!

Sorry för ingen bloggning idag men jag fortsatt säda mitt rum. o äntligen är allt klart! vi fyllede 2 flyttkartonger med det vi skulle spara o 2 stooora svart soppsäckar med släng! Duktigt gjort av mig o mamma :) Blev jättefint i rummet nu :P
Ikväll kommer 3 av jespers kompisar hit o dom ska lana elr vad det nu heter. alla ska sitta vid varsin dator o spela typ. Dom kommer typ sitta hela natten o spela. elr till 4 kanske. o vi andra i familjen kanske ska på bio elr nåt. Känns inte så kul att va hemma när dom e här... Vi kanske ska äta på en resturang oxå. Kommer nog inte blogga mer idag :P
orkar inte ta en bild nu så här kommer en gammal:

saknar dig elli <333333
Pöss o hej :P
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0