Vi går på halvfart i skolan

 Hejhej!
När inte jag kan hålla upptateringen uppe så är det tur att en viss Madde gör det åt mig ;) Taaaack MADDE! :)
 
I alla fall, idag hade vi temadag som Madde skrev. Vi såg på några korta filmer, hade diskoutioner och svarade på frågor. Så det va det vi gjorde idag. Slutade redan klockan 2 vilket var skönt. När jag kom hem tog jag det lugnt en liten stund innan jag satte mig för att plugga. Pluggad lite matte och spanska idag.
 
Om en liten stund ska jag fixa lite mat och sedan byta om för att åka ner till velam och rida. Idag väljer jag häst först så vi får se vem det blir :) Det är antagligen dressyr som gäller idag. Så det blir kul hoppas jag.
 
Ha en bra kväll!
 
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0