Veckans planering

Måndag: Helt vanlig skoldag från 9-16:30, plugga på kvällen om det behövs
Tisdag: Simning med klassen. Slutar 11 och då åker jag ut till stallet. Beroende på vädret så får jag se vad jag och Madicken hittar på, förhoppningsvis rider jag ut. På kvällen ska jag på öppet hus.
Onsdag: Naturhistoriska muséet med klassen enbart, kort dag i skolan. På kvällen ska jag på yttligare öppet hus.
Torsdag: Temadag i skolan om narkotika, alkohol och tobak, alltså inga vanliga lektioner. På kvällen rider jag på velam som vanligt.
Fredag: Vanlig skoldag igen. Ridning med Alice efter skolan.
Lördag: Öppet hus, plugga, göra nytta
Söndag: plugga, plugga, plugga
 
Snabb planering för veckan. Inte så jobbig skolvecka ändå. Ska nog överleva! :)
Kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0