Uppdatering

Hej!
Den här gången fick jag faktiskt låna bloggen, så jag tar väl tillfället i akt tänkte jag. Jossan är sjuk, och ligger hemma och försöker bli bättre, haha. Hon är förkyld och har ont i huvud och hals, stackaren.. Så vi får hoppas att det går över, jag gav henne order att sova mycket i alla fall. 

Fast mig lyssnar hon aldrig på, så hon lär väl studsa upp ur sängen klockan 7 och säkert ringa och väcka mig också ;) Hur som helst var hon i stallet idag, men eftersom hon var sjuk blev det ingen ridning för hennes del. Det var snöstorm också, så det var lika bra. 


Jag och kaosponnyn under ett dressyrpass... 

Påtal om vila så har min ponny stått flera dagar i rad nu igen, om hon kommer vara en virvelvind när hon sätts igång igen? Haha, ingen tvekan om saken. Lilla bitchponnyn ♥ Tur att jag och Jossis har vant oss vid hennes lätta fötter! Ha en bra kväll alla ni, så lovar jag att Jossan är tillbaka när hon är frisk igen, kram! 

/Madde


 
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0