upp och ned

Hejhej!
Mådde piss hela förmiddagen. Hade jättekonstigt ont i hela kroppen och var ledsen. Tryckte i mig 2 tabletter som man igentligen bara får ta en per dygn. Inte för att på något sätt försöka överdosera utan för att jag hade så ont. (lät ju som värsta självmorsförsöket) Pallrade mig iväg på öppet hus på en skola i stan. Skolan var sådär. Åkte hem och sov i någon timme. Vaknade och mådde mycket bättre.
 
Så nu i eftermiddag har jag pluggat en del. Börjat skriva på min inlämning i idrott och pluggat lite spanska. Har massor kvar att plugga men det sparar jag till imorgon.
 
Ska gå och göra mig i ordning nu. Pappa kom hem för ett tag och sa att vi skulle gå på restaurang ikväll. Så det blir mysigt. Händer typ 1 gång om året max i våran familj. Hoppas de har någon god mat.
 
Ha en bra kväll!
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0