På bussen

Hejhej!
Sitter på bussen mot stallet nu. Snön vräker ned och har gjort det hela dagen. Så ridning på banan är struket. Anders hinner inte ploga bort all snö. Jag ska se om det går att ta en tur ut istället :) blir då på gångvägen om det inte är för mycket snö där. Och att det inte är för halt under snön. Men det borde ju iaf gå att skritta lite. Vi får se helt enkelt :)

Skoldagen var väl helt okej. Inget speciellt hände, bara vanliga lektioner. Imorgon där emot slutar jag runt 11. Mer om det sen :)
Ha en bra kväll!
Kram

?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0