Lovet lider mot sitt slut

Nu är det då sista timmarna för det här lovet. Allt roligt har ett slut, tyvärr. Ångesten är stor inför gymnasieval, nationella prov och hålla kvar/höja betygen i alla ämnen. Men jag kan inte göra mer än att försöka mitt bästa - och det kommer jag lugnt göra!
 
Så idag har jag fixat lite här hemma bara. Jag har lagt fram en outfit för imorgon, tagit fram väskan och lagt ner saker däri, pluggat engelska en kortis, pluggat genetik, pluggat matte, städat rummet och ränsat i garderoben. Jag har även hunnit med att titta på en film.
 
Jag är allmänt seg idag. Det beror väl mest på att jag inte gör så mycket. Man blir såhär då. Men även på att jag har någon slags förkylning i kroppen. Min hals verker, lika så ena örat. Dessutom har jag ont i huvudet och de dära körtlarna på halsen typ är helt svullna.
 
Dags att rycka upp mig och se om jag kan laga något att äta.
Kraaam
 
  
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0