Kort skoldag

Hejhej!
Idag är det en kort skoldag. En hel timme faktiskt. Mellan klockan 10 och 11 ska vi visa att vi kan simma 200 m och livrädda. Så jag ska inte änns till skolan. Såå skönt!
 
Efter simnngen åker jag ut till Madicken för att rida. Är inställd på en uteritt. Här hemma är det -13  så det lär vara minst 10 grader kallare där. Brr. Det blir iaf mysigt att rida i dagsljuset för en gångs skull.
 
När jag kommer hem från stallet får jag skynda mig att duscha, om jag änns hinner det. Jag ska iväg på ett öppet hus i Sollentuna. Jag och mamma åker komunalt så det lär ta ett tag.
 
Fult upp hela dagen helt enkelt. Tur att jag har en snäll mormor som skjutsar mig till stallet ;) Annars skulle jag aldrig hinna.
Ha en jättebra dag så hörs vi, kanske inte idag dock!
Hittade en jätte söt bild på Mixen på Maddes blogg ;)
Kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0