Juste, jag har en blogg!

Hejsan!
Hade glämt bort bloggen lite. Eller snarare så har jag aldrig tid :/
Veckan har rullat på. Skolan som jag var på öppet hus på verkade riktigt bra tycker jag. Så vi får se vad gymnasievalet landar.
För övrigt red jag på Bonus i torsdag på velam. Vi hade lite teknikhoppning, kul! Det tyckte bonus oxå. Jag gick nämligen smaka på gruset en gång. Lilla busen ;) Höll på att bli två gånger haha :D Bra balans va det ja!
I fredags var jag ute och red Madicken en kortis tillsammans med Alice på Thure. Termometern stod på -23. brrr säger jag bara. Men idag är det varmare :) Madicken var då duktig den lilla stunden jag red. Gjorde inget speciellt, bara red lite i båda varven, ställde, böjde, flyttade osv.
Igår var jag på öppet hus på Nacka. Jag var INTE ensam där kan jag säga. Kändes som hela sverige va där. Vet inte vad jag ska tycka om skolan. Ingen favorit iaf. Men som sagt, väldigt velig. Annars tjockade jag mig som Made uppdaterade er om. Fast inte riktigt såå mycket som hon skrev, åt bara lasagne och tårta ;)
 
Vad har dagen att bjuda på då? Massa plugg och andra tråkiga saker här hemma. Som vánligt är söndagar den tråkigaste dagen på hela veckan. Vi hörs kanske ikväll!
Kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0