Halvdag i skolan

Hejhej!
Sitter med bra musik i öronen och skriver lite nu. Tog en paus från pluggandet.
Idag gick jag bara halvdag i skolan vilket innebar att jag slutade 11. Blivande sjuor skulle typ va på skolan i eftermiddag. Så vad gör man då en ledig eftermiddag? Jo jag pluggar :/ Har pluggat spanska och Engelska. Kvar är kemi, biologi, matte och musik. Tur att inte allt det här skulle göras ivkäll.
Om några timmar ska jag in till stan och möta mamma. Vi ska på ett öppet hus på ett gymnasium någonstanns. Så vi får se hur det är där. Annars har jag väl inga direkta planer för dagen. Tänkte överraka familjen med en nybakad sockerkaka ikväll om jag hinner ;) bara för att jag är såå sugen på att baka nåt nabbt och enkelt.
 
Ha en bra eftermiddag och kväll!
Kram
 
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0