Dagen blev som planerad

Hejhej!
Precis som rubriken avslöjar blev dagen som jag hade tänkt mig. Simningen klarade alla galant. Alla fick godkänt på simnngen och livräddningen, så nu är det avklarat.
 
Hos Madicken var det kuuul ;) Blev en härlig uteritt, bara jag och Madicken i den skinande solen och gnistrande snön. Det blev både skirtt, trav och galopp. Som jag längtat att få komma ut i skogen med Ponnyn! Det var rätt hårt på sina ställen så det blev mest skritt och trav. Men där solen låg på gick det att ta några galoppsprång. Pigg ponny som tyckte det var skönt att komma ut och springa :)  Turen kan bara sammanfattas på ett sätt: Underbart!
 
Väl hemma igen hade jag mer tid en planerat vilket var skönt. Hann ta en kort powernap, duscha och plugga 10 minuter matte. Perfekt. Iväg på öppet hus i Sollentuna. Långt att åka. Men skolan verkade rätt så bra. Liten, familjeliknade skola. Tyvärr gillade jag inte upplägget på undervisningen. Men man vet aldrig vart det ska sluta. Idag kom btw inloggningsuppgifter till gymnasieantagningen = kan börja söka NU! Har sån himla ånget. Jag veeeet inte vad jag ska gå!!! Kan ingen bara hjälpa mig? Eller typ bestämma åt mig?
 
Allmänt kvällsjidder. Dax att stoppa näsan i matteboken en stund.
Kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0