Allmänt skitsnacka à la Madde

Önskar att jag också hade en öppen vardagsblogg. Just nu har jag bara en hästblogg som är skittråkig och en lösenordsskyddad tankeblogg som ingen kan komma in på. 

Hur som helst ville jag inte säga så mycket. Jossan (Josse - vad ni nu brukar säga) åker till stallet tidigt idag, redan innan två. Dressyr hade hon tänkt rida, och sedan åker hon hem lite tidigare än hon brukar. Då kanske hon kan hitta på något på en fredagkväll, som hon aldrig hinner annars typ. Heh, skuldkänslor. 

Själv slutar jag fyra, how nice liksom? Måste packa inför klassresan också, vi åker på söndag. Blir borta knappt en vecka, för länge egentligen. Man får bara åka två nätter egentligen, men min klass ligger så mycket före alla andra så vi fick åka längre, haha.


            



 
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0