Jag drunknar snart i mina läxor!

Detta ska göras/har gjorts ivkäll:
 
♦ Hitta massa insekter och små djur och bygga ett ekosystem av det
♦ Skriva en kort sammanfattning av boken jag läser - Check!
♦ Plugga till historia-provet
♦ Öva på engelskaglosorna - Check!
Hitta ett fint broderi som jag ska brodera på slöjden
♦ Komma på någon design till mappen jag måste göra på bilden i skolan (HJÄÄÄLP!)
♦ Skriva på mitt inlämningsarbete på No:n
 
och sen måste jag även plocka undan lite i mitt rum
 
Meeen om det mot förmodan skulle råka finnas liiiite tid kvar ska jag kolla på ett tv-program som jag missade förra veckan. Men det lär väl bli en annan dag. Skolan gå ju före ^^

Igår red jag som sagt ut på Madicken. Mormor kom redan innan jag änns hade ridit iväg så då red jag inte hemmestarundam eftersom hon väntade. Så red bort hela vägen förbi Nora igen. Piiiigg hest verkligen :) Men både hon och jag tycket det var skönt att få komma ut. Småregnade lite hela tiden. Så det var jättemysigt :) <3
Förresten, inom en snar framtid (när jag kommer ihåg att ta med kameran) tänkte jag fota lite på hästarna i stallet. Va aslänge sen ni fick nya bilder! :(
Ska laga middag nu!
Kramar
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0