1 år


Idag har har jag varit medryttare på världens finaste Madicken i exakt ett år! För ett år sedan rullade bilen mot det lilla stallet för att provrida. Jag minns att jag var sjukt nervös. Men redan samma dag sa Madde och hennes Mamma att jag fick bli medryttare. Jag ångrar inte en sekund att det blev just Madicken. För hon är verkligen underbar <3 Madicken har sina dagar då hon är riktigt stoig och envis, precis som jag! Det visar ju bara att Madicken inte är en maskin. för det är hon verkligen inte! Hon har världens underbaraste personlighet. Nu kämpar vi vidare detta året!
Här är en av de förta bilderna jag tog på Madicken!
och en bild som togs innan sommaren

Världens finaste <3
Krama4
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0