Tråk lördag!

Hejhej!
Ja, idag är det en sån där dag som man bara skulle vilja slippa. Har absolut inget kul att göra. Jag ska plugga matte och geografi och hjälpa mamma ute i trädgården. Annatrs händder inget. Igentligen skulle jag o sara va med varandra hela helgen men det kom massa saker i vägen :( så det får bli en annan gång. Så istället hade jag tänkt att åka till in moster och träna agility på en bana i närheten med Frasse. meeeen dom va inte hemma :( Så det får bli en dag hemma bara. Jaja, helt meningslöst inlägg! Ha det bra!

kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0