Torsdag den tredje maj

Hejsan!
Helt vanlig simpel dag idag. Skolan va rätt seg. fick tillbaka mitt so-prov. INTE nöjd med resultatet även fast jag bara hade några fel. :( Besvikelse att få tillbaka provet :/ På lunchrasten gick jag och Jeanette till hemköp o tillbaka. Bara för att vädret va så fint o vi ville röra oss lite. Det va sjukt skönt. När jag kom hem från skolan la jag mig i soffan o sov i typ 1 o ½ timme :) hahaha behövde lite extra sömn. Ska gå o lägga mig tidigt idag oxå. Sen har jag även pluggat lite matte. Har som sagt matteprov imorgon. Fast det här kapitlet var aslätt :) HA det bra så hörs vi imorgon!
image description
Kram
?

Kommentarer
Postat av: Moa A

Fin blogg! :D



kram!

2012-05-04 @ 00:10:38
URL: http://moaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0