Tisdag den tjugonionde maj

hejsan alla :)
Idag har det varit en heeelt vanlig dag i mitt liv haha xD Vanliga lektioner. Vi gör inte så mkt nu eftersom det snart är lov. Kollade på film på spanskan. Inget direkt roligt att säga igentligen. Elr jo!! Vet ni vad vi fick dör luch i skolan idag?! Vi gick köttfärssås och RIS! sen när serverar man det med ris? inte gott! :/
image description
ingen ny bild att bjuda på tyvärr
Red iaf på velam idag. Valde andra sist igen :( Så tog Jackpot. Den lilla skiten ;) Vi hoppade iaf i ridhuset. En bana på 6 hinder. Det va sjuuuukt länge sen vi hoppaade, och speciellt bana. Så det va superkul :) Men man kände sig lite ringrostig. Första gången gick det fööör långsamt verkligen. Men andra gången la jag på spöt några gånger innan varje hinder och då gick det mycket bättre :) Även Jackpot tyckte det va kul med lite hinder :) Hoppade inga direkta höjder, men andra gången låg väl hindrerna på 70-80 så ändå högt för att inte ha hoppat på år och dar. Så är nöjd med det :D

Jackpot <3
Nu sitter jag här i mitt rum och gör inte så mycket. Hade tänkt att plugga men slutar 11 imorgon så gör det på eftermiddagen istället. Så tar det bara lungt nu. Behövligt. Jaja, ha det underbart så hörs vi! <3
kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0