Sommar i luften!

Hejsan!
Det är sjukt varmt ute nu. verkligen sommarvärme. Typ 20 grader! :D Åhh längtar sååå mkt till sommaren. SKa bli såå härligt. Men det absolut sämsta är att fiina Madicken är i skåne hela sommaren :( Men jag har fortfarande planer att åka ner dit haha xD Fast kanske inte änns får de för Madde?! thihi då hemsöker jag dom ;) Nej då skojja ;)
Jaja nu lite om dagen då. Gick upp vid 9, åt frukost, o städade mitt lilla rum lite. Sen har jag varit ute och hjälpt mamma att såga ner nägra träd på tomten o lite annat. Så har inte gjort såå mkt än. Ikväll ska min familj utom jag till ett par familjekompisar på middag. Och jag vill inte följa med så då är jag hemma själv istället :) Så om någon är sugen på att göra något kan ni ju SMSA/RINGA/KOMMENTERA! Jaa, så der väl min dag ut. Inget speciellt som händer. Tänkte kanske fota lite senare om jag har lust! Kramar
?

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, klart att du får komma ner till Skåne någon vecka lr nått :) <3

2012-05-19 @ 13:43:52
URL: http://madiccen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0