Sitter hemma och tråkar

Hejsan!
Att va sjuk är väl det tråkigaste som finns! Idag har jag kollat på tv och sovit hela dagen. Kuul? nee. Har kollat på prinsessan Estelles dop. haha xD Jag har iaf ont i halsen och öronen, snorig, hostar men nu har jag ingen feber :) Jag har bestämt mig för att jag ska rida lektion på Madicken idag, men inte rida på velam. Så får det bli. Och jag veet hur det känns att rida när man inte mår bra. Så om jag känner mig risig när jag har suttit upp sitter jag såklart av igen och så. Kommer ett inlägg med text och bilder från igår om ett tag :) Kramar
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0