ridning igår och idag!

Hejsan!
Idag red jag som sagt ut hemmestarundan med Alice och Thure, o så jag på Madicken såklart :) Vädret var underbart varmt och soligt. Det va supermysigt att rida uuuut! Vi tog lite galopp i gräskanten av galoppsträckan vilket var underbart <3 Hästarna var taggade och glada, men Madicken bockade bara 2 ggr! haha xD Så denna eftermiddagen var en av dom bästa på länge! Älskar er Madicken, Thure och Alice <333
image descriptionimage description
En trött stor Curre när vi kom tillbax till stallet ;)
Igår red jag ju lektion på Madicken för Åsa. Framridningen var katastrof bokstavligt. Madicken kameldansade fram och gick emot skänklarna. Och jag blir såklart inte alls glad! När lektionen började fick jag en slags inspänning som är bra för hästen. Kommer nt ihå vad den heter haha xD Och då gick det mkt bättre. Hon sljutade tjura och lyssnade på mig. Fick till några riktigt riktigt bra galoppfattningar och halter. Och även skänkelvikningen gick toppen! Fick sjukt mycket beröm av Åsa vilket såklart var superkul! :) Så är jättenöjd med gårdagens lektion trots en hemsk framridning :D <3

<333
?

Kommentarer
Postat av: Madde

"som är bra för hästarna" haha ;)

2012-05-24 @ 07:15:44
URL: http://madiccen.blogg.se/
Postat av: alice

Aww älskar dig och er också! :)) <3 <3

2012-05-24 @ 09:58:07
URL: http://egofotografen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0