Onsdagen igår

Hejhej!
Skriver lite snabbt om gårdagen eftersom jag inte hann skriva igår.
Skolan va som vanligt. För en gångs skull va det lite kul på bilden :) Hade inget klassråd så slutade 14:15. Men satt kvar och väntade på att Alice skulle komma till nacka o Madde skulle sluta. Madd eoch jag åkte nämligen till stallet tillsammans eftersom vi skulle vårbada Madicken. Alice kom senare för att sl inte kan köra buss :@ Men Madicken var iaf jätteduktig. Blev lite rädd o så ibland men stog ändå rätt snällt. Och hon blev reeen och fin oxå :) Sen så red jag barbacka eftersom hon var helt blöt. Madik var inte på humör o höll på att fixxa med bettet o var springig. Hon brukar inte kolla på så. Hadde några bommar o ett litet hinder. Hon hoppade utan att stanna med en ryttare som red som en kratta. Men men. Bättre dagar kommer. SÅ det ridpasset var ganska bortkastat. :/ Imorgon tar vi nya tag. då blir det dressyr :)
försökte ladda upp några bilder men det funkade nt :(

kram
?

Kommentarer
Postat av: alice

HHAHAHAHHA '' för att sl inte kan köra buss :@'' HAHAHA jag döör ;D hehe <3

2012-05-03 @ 17:04:50
URL: http://egofotografen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0