Mysdag!

Hejhej!
Idag var det så kallad mysdag i skolan. Man skulle om man ville ha mjukiskläder på sig och så va det inga vanliga lektioner. Som ni såg hade jag onepice på mig, dock inte så länge eftersom det är asvarmt. ;) vi fick glass och dricka av skolan oxå :) o hela eftermiddagen kollade vi på nån film. Så chill dag idag :) nu sitter jag på bussen påväg till stallet. Ska bli askul att rida idag :) uteritt med de bästa står på schemat! <3 uppdaterar er senare ikväll om gårdagens ridlektion :) ha en bra onsdag! :)

?

Kommentarer
Postat av: MADDE

Det var ju visst bara vanliga lektioner.... :s Vi hade två prov, haha fett orättvist -.-

2012-05-23 @ 18:31:54
URL: http://madiccen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0