Lite annorlunda onsdag

Hejsan!
Idag ska vi friluftsdag i skolan. Vi ska ha mästarens mästare. Ni vet de som går på tv? Får hoppas det blir kul. Och att vädret håller sig fint. Så skönt att slippa vanliga lektrioner :) Men efter friluftsdagen måste jag gå på elevtiden och göra klart min necesär. Så kommer inte sluta skolan för en typ 4 :( Men det får gå det oxå :) Så åker till stallet direkt efter skolan. Blir senare än vanligt. Ska rida ut en sväng själv. Vet inte om jag rider hemmestarundan elr till Nora. Är ju liiite rädd att rida vilse på hemmestarundan igen... det va INTE kul senast att irra omkring i en oändlig skog. Men vi får se. Jag gillar ju att utmana ödet lixom ;) haha xD Nu borde jag strax röra mig mot skolan
ses

hade ingen assande bild :/
?

Kommentarer
Postat av: Madde

Då ses vi på slöjden då ;) <3

2012-05-16 @ 12:53:57
URL: http://madiccen.blogg.se/
Postat av: Madde

Vad fick du för poäng på Mästarnas mästare saken? :) <3

2012-05-16 @ 15:50:22
URL: http://madiccen.blogg.se/
Postat av: Madde

Känns awkward att jag kommenterar tre gånger på samma inlägg, men jaja.

sv1; Fett koncentrerad Madde på slöjden, haha ^^

sv 2; Fick 115 och vann i vår klass ;) <3

2012-05-16 @ 22:06:30
URL: http://madiccen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0