Hockey på tv

Hejsan :)
Sitter nu och kollar på hockey på tv samtidigt som jag bloggar. Är tjej vettu så kan göra 2 saker samtidigt ;) Men efter skolan åkte jag iaf till stallet. Valde näst sist, men dom 2 som fanns att välja mellan va kokos och lilla Mixa. Eftersom Mixa är en liten b-ponny va jag ju tvungen att ta kokos igen :/ Vi red dressyr i ridhuset. Min ridlärare va hård idag vilket är bra. Skritten och traven gick bättre än förra veckan :) Men galoppen va fortfarande lika dålig. Åh blir så sur! :@ Men men. Hoppas verkligen inte att jag får henne nästa vecka! :)

Kokos öga
Efter ridningen åkte jag som sagt och hade utveklicngssamtal. Det gick bra :) Lite mindre bra saker som sas men nästan bara possitiva saker :) Alla har väl något ämne som man inte gillar och suger på?! Det hasr iaf jag :/
Nu ska jag skriva ett tidsinställt tills imorgon samt lägga upp fler bilder från i söndags :)
Pussar <3
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0