Härlig torsdag!

Hejhej
Idag är det asvarmt ute. typ 18 grader :) Fast tyvärr ska det regna i eftermiddag :/
Jaja, vanlig dag typ. Musikprov elr va det nu va har jag. Annars inget speciellt. Ska till stallet även idag och rida Madicken. O just det, jag har kommit på ett nytt smeknamn ;) istället för Madicken kallas hon numera för Manicken! hahah såå rolig jag är :) Jag och Alice åker lite senare ut till stallet. Tror vi skulle hoppa lite små sockerbitshinder elr något. Så kommer bli najs :)
Igår red jag som jag sa ut med Alice/Thure o jag på Madicken. Vi red hemmestarundan o trotsade träden som vält över vögen haha xD Ingen lera någonstanns nästan vilket var skönt. Men det dåliga var att det va stenhårt i marken, så vi skrittade mest o lite trav där det gick. MaNicken skötte sig :) Pigg, men inte så busig :) Reste sig 2 ggr men inte högt.
Nu har jag NO, hörs!
?

Kommentarer
Postat av: madde

Nej, gud vad fuuuult! Stackars Madick :/

2012-05-10 @ 12:06:52
URL: http://madiccen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0