Härlig helg!

Hejhej :)
Min helg har varit jättebra :) SKönt att bara slappa och så.Igår pluggade jag ingenting. Istället hjälpe jag mamma att putsa alla fönster :) Det va rätt kul. Sen så fixade jag, mamma och pappa en supermysig middag med god mat osv. Med förrätt, varmrätt o efterrätt <3 Och sen kollade vi såklart på ESC :) Lite sent att säga kanske, men stort Grattis Loreen! :D <3 Hon är verkligen grym!
image description
Idag gick jag upp vid 9. Sen åt jag frukost och fixade mig i ordning. Och efter det pluggade jag lite matte och geografi. Satt ute i solen o pluggade ett tag :) Vädretär uuuunderbart <3 Har även hjälp mamma lite i trädgården och jag lagade sjäv mat till hela familjen :) Så denna dag har oxå varit bra. Även fast jag inte gjort speciellt mycket!
Nu ska jag gå upp och äta efterätt som jag har gjort ;)
image description
Kramar
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0