första Maj

Hejhej!
Hoppas ni har haft en bra valborg och första maj! Det har verkligen jag :) Har haft det superkul med Sara. Igår va vi som sagt i forum. Sen bowlade vi o min familj. Jag vann!!!! för första gången haha xD :)) Och sen på kvällen gjorde jag och Sara förrätt och efterrätt. Tänkte ta kort på maten o lägga upp här. Meen eftersom jag är så gluppsk så "hann" jag inte ta kort. va så hungrig haha xD Och idag har vi hittat på massa saker. Varit ute, pärlat, snackat osv. Myys.

gammal bild på Sara
Sen så eftermiddags va det ridning på velam som vanligt. Trodde jag skulle välja sist men valde först :) Så tog såklart Charlie. Vi red upp till dungen igen och hoppade. Kuuuul :) Charlie va pigg och glad som vanligt. reste sig lite, men inte så högt. Och ingen som rammlade av idag heller. Mamma va med för hon skulle fota men det blev inge bra bilder :/

<3 
Nu ska jag ta och skriva lite på min svenskauppsats. Måste va klar innan imorgon! Och snart kommer morbror och busiga Frasse oxå. Morbror min ska snagga min storebror o frasse och jag kanske ska träna lite agillity. Så har lite att göra ikväll. Men ha det bra så bloggar jag mer imorgon typ :)
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0