doljmgfb

Hejsan!
Helt vanlig dag idag. På idrotten hade vi orientering. askul tycker jag :) fast ingen annan gillar det haha xD Sen på no:n fick vi bara kluringar som man skulle lösa. Svåra :) Och på slöjden fortsatte jag på min necesär som strax är klar :) Ska bara sy en kant för hand o sen klar :) Är faktiskt nöjd :) På hemkunskapen gjorde vi nudlar o lite saker i. Blev faktiskt gott :) Nackdelen va att vi va tyugna att äta med såna där pinnar. Asså det går inte!!! Fick även tillbaka 2 hemkunskapsprov. Asså är nöjd, men jag venne, kunde gått bättre på det ena! :/
Nu sitter jag här hemma och undrar vad jag ska göra. Är själv hemma hela kvällen. Får väl försöka roa mig med något! Mår inte så bra :/men jaja, ha det gött :)
image description
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0