Äntligen fredag!

Hejhej!
Så underbart skönt att det redan är fredag. Helst vanlig skoldag. spanska, so, biologi, matteprov, biologi igen o sist idrott. Sen tar jag bussen direkt till stallet. Hoppas på att inna med en buss som går 10 min efter jag slutat med idrott. Får väl se hur det går ;) Annars fpr jag komma senare till stallet. Jag ska iaf rida dressyr med Madicken. Hoppas hon är på bra humör :) Sen ikväll ska jag bara chilla o så. Men bloggar mer senare kanske. Ha det bäst :)
image description
Vädret är helt konstigt! I onsdags va det lixom 20 grader, igår typ 10 o idag är det bara 5 grader. snart börjar det säkert snöa igen -.- Blääääää :(
Kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0