vi går mot ljusare tider

hejhej!
Ni har väl inte glömt att ställa fram klockan 1 timme till idag? ne, tänkte väl det ;) Nu är det ljust till typ 7 på kvällen :) så då hinner jag rida ut på vardagarna med Madicken innan mörkret faller. uuunderbart <3 nackdelen är bara att det är mörkt på morgonen vilket gör att det är svårare att komma upp :/ haha xD

Jaja, nog om klockan. Kanske ska ta o berätta om dagens planer istället ;)
Nu på förmiddagen ska jag plugga lite. inte så mycket. Bara kolla igenom lite saker. Sen kanske jag ska åka till min moster o hennes man o hund o gå på fotorunda i skogen. både jag o morbror tycker om att fota natur så det är kul. Det blåser dock väldigt mycket så vi får se hur vi gör. Ska ta det ganska lungt idag oxå. Är ju inte helt frisk än. huvudet svämmar över i snor o halen gör ont fortfarande. hostar väldigt mycket oxå. Tål inte hostmedicin heller. :/ Men ingen feber iaf :) Så imron blir det nog skola igen.
vad har ni för planer för dagen? nåt kul som ni vill dela med er av? bara slänga in en kommentar isf :)

har snart inte ridigt denna underbara flicka på 2 veckor. :/ kanske har glömt bort hur hon är?! haha ne då ;) <3
måste sätta mig med böckerna nu
Kram
?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, mina planer är att stå på loppis, såååå kul asså.. ;)

2012-03-25 @ 11:39:32
URL: http://madiccen.blogg.se/
Postat av: alice

Nu kan vi rida ut på Onsdagar!! :D Jag kan hemmestarundan nu!! <3 :))

2012-03-25 @ 16:13:13
URL: http://egofotografen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0