Onsdagen

hejhej!
Igår va jag som sagt i stan med skolan. skittråkigt. vi kollade på nån konstutställning o gick runt lite i stan. Sen åkte jag med en tidigare buss till stallet. Tog det lungt, åt mellis o mockade. sen kom Alice oxå. :) Regnet öste ner men det stoppade inte oss att ta en uteritt i skogen. Så vi red hela vägen bort förbi nora o sen tillbaka :) Mycket galopp blev det på vägen hem i lite lera haha xD Hästarna va smutsiga när vi kom tillbaks ;) Madicken var glad och busig som vanligt. Bockade, sparkade, galopperade på tvären, reste sig lite osv :) Men hällre glad än ledsen häst lixom :) så det var bara kul. Jag hade regnkläder på mig så tänkte inte så mycket på regnet under ritten. Upptäckte när vi kom in i stallet igen hur blöt jag var. Hjälmen är fortfarande helt blöt. haha xD O hästarna blev oxå en aning blöta ;) Kolla bara bilden här nere! Efter vi ridigt så mös jag o Alice med hästarna i nästan 1 timme innan vi blev hämtade. myisgt värre. <3 vi planerade även att vi ska rida ut under påsklovet med picknik som vi ska stanna och äta. Kan det bli bättre? Hoppas att solen är framme då! :)

ignorera mig. Blöta Madicken haha plutten <3 Lånade bilden från Alice, hoppas det var okej :)
Hare bra!
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0