nu är jag tillbaka!

hejhej!
Hoppas ni gillade mina fiina tidsinställnda inlägg under veckan. Hoppas även att ni har haft ett bra lov. Om ni nu har haft det, vet ju inte exakt vem alla läsare är, kanske har någon läsare som inte är från stockholm. ;) jaja. Jag har iaf fall haft en bra vecka. För jag har varit i Åre hela veckan och åkt snowboard :) Haft det supermysigt och kul hela tiden :) Var där för första gången och jag gillar verkligen Åre. Inga brytna ben eller liknade heller :) Full rulle hela dagarna. Gick upp vid 7 varje dag. ingen sovmorgon inte. Sen vid strax innan 9 va vi i backen. Vi bodde jättebra nära backen i en fin lägenhet/stuga. Sen åkte vi skidor/snowboard hela dagarna till halv 5 när liftarna stängde. O efter det chillade vi tillsammans hela familjen på kvällen. I fredags och lördags åkte vi även kvällskidåkning. Då va vi i backarna i nästan 12 timmar i sträck! haha xD
Vad har ni haft för er under lovet? släng gärna in en kommentar! :)

min storebror, jag och tvilling på kvällsskidåkningen

nu börjar allvaret igen. Skolan imorgon. TAGGA! skulle inte direkt skadat med lite till lov. Men nu är det bara att kämpa vidare. typ 3 veckor till påsken och sen typ 6 veckor till sommarlovet. så det är ju inte sååå långt kvar! :) SKa iaf bli kul att träffa kompisarna igen. Har inte träffat någon eftersom jag var i Åre. O sen har jag ju självklart saknat hästarna! Liite panik i veckan. haha xD HAr fortfarande lite dåligt samvete eftersom Madde fick ta hand om Madicken hela veckan medans jag o (hennes familj för den delen) var o åkte skidor. Men hoppas du överlevde Madde! :) <3

saknat flickan <3

ett stort TACK till Madde och Nelly som gästbloggade. Guld till er! Ni gjorde det lite roligare här i veckan :)

gammal o ful

Nu ska jag gå o kolla på Ponnyakuten! Ha en fortsatt bra kväll! :) <3
kram
?

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, det är luugnt såklart ;)



och sv; Haha, det var typ från mitten på ena långsidan till mitten på den andra ^^

2012-03-05 @ 09:42:56
URL: http://madiccen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0