Fredag idag igen!

Tjenare!
Äntligen fredag igen :) Vanlig skoldag idag. Spanska, so, NO, matte , NO igen o sist idrott. Slutar strax efter 3. Glömde föresten säga att engelskaprovet igår gick bra :D så det känns skönt!
Ikväll har jag inte Madicken eftersom jag red lektion i tisdags. istället ska jag på hokeymatch på hovet o se AIK - Luleå. Hejar såklart på AIK!! Min morfar fick i födelsedagspresent att gå på hokey så det är därför jag är med. Så hela min familj, mormor och morfar och moster hänger på. Asså nt superkul att kolla på men sådär 1 gång är okej :) Detta är tidsinställt så bloggar senare antagligen. Ha en underbar fredag! :)
Kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0