Shoppat!

Hejhej!
Idag har jag byggt pussel, byggt pussel och byggt lite mer pussel haha xD När jag väl har börjat kan jag bara inte sluta! :) Så byggde typ halva idag. Sen vid 4 tog jag bussen till forum. Gick där själv en stund och sen mötte mamma upp mig och vi shoppade loss massor! :) Brukar typ aldrig hitta så mkt men idag hittade jag jättemkt :) Till och med saker jag inte köpte. Riktiga kap blev det eftersom det va asmkt rea överallt :) Någon som vill se bilder? Isf kan jag fixa det imorgon :)
 
Och morgondagen kommer bli jättebra :) Tar det lungt på förmiddagen och sen någon gång på eftermiddagen tar jag bussen till stallet. Superkul att rida och vara i stallet igen verkligen :) Men skriver nog innan jag åker imorgon
Nej nu ska jag ta en dusch!
Puss :*
hade ingen passande bild :/
?

Kommentarer
Postat av: Sara vi

Jag vill att du ska lägga upp bilderna på kläderna! :)<3

2012-06-28 @ 23:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0